Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Kontaktformulär








 


OBS! Vill du ha svar, ange e-post eller telefonnummer!




Mikael Segolsson

Universitetslektor

Mikael Segolsson
Universitetslektor
Akademisk grad: Doktor,
mikael.segolsson@gu.se

Postadress: Box 300, 40530 Göteborg
Besöksadress: Västra hamngatan 25 , 41117 Göteborg


Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (Mer information)
Box 300
405 30 Göteborg
Fax: 031-786 2070
Besöksadress: Västra Hamngatan 25 , 411 17 Göteborg

Senaste publikationer

"Monica creates magic in the classroom": Students' Perceptions of Excellent Teachers and their Teaching Actions
Åsa Hirsh, Mikael Segolsson
Paper presented at ECER Conference Hamburg 2019, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2019
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

The Flipped Classroom and Student Learning at Compulsory School in Sweden - A Longitudinal, Qualitative Study.
Mikael Segolsson, Åsa Hirsh, Johan Bäcklund
Journal of Education and Practice, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2017
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Collaborative Formative Inquiry: Teacher driven school development in a changing school practice.
Åsa Hirsh, Mikael Segolsson
NERA Congress, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2017
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Visar 1 - 7 av 7

2020

2019

"Monica creates magic in the classroom": Students' Perceptions of Excellent Teachers and their Teaching Actions
Åsa Hirsh, Mikael Segolsson
Paper presented at ECER Conference Hamburg 2019, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2019
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

2017

The Flipped Classroom and Student Learning at Compulsory School in Sweden - A Longitudinal, Qualitative Study.
Mikael Segolsson, Åsa Hirsh, Johan Bäcklund
Journal of Education and Practice, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2017
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Collaborative Formative Inquiry: Teacher driven school development in a changing school practice.
Åsa Hirsh, Mikael Segolsson
NERA Congress, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2017
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Visar 1 - 7 av 7

Sidansvarig: Anna-Carin Jonsson|Sidan uppdaterades: 2019-02-04
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?